FAQ

HomeFAQ

Πώς μπορώ να ρυθμίσω τις αυτόματες πληρωμές για συμμετοχή μου;

Μπορείτε να εγγραφείτε για ένα επαναλαμβανόμενο πακέτο συμμετοχής στο eshop μας.

Τι είναι το 'Να με θυμάσαι' στην φόρμα σύνδεσης;

Όταν συνδέεστε στο OpenHome, ο web browser σας γράφει ένα cookie στον υπολογιστή σας: Να με θυμάσαι. Αυτό το cookie του προγράμματος περιήγησης δεν λήγει, έτσι το OpenHome δεν σας ζητάει να συνδεθείτε ξανά όταν κλείνετε το πρόγραμμα περιήγησης. Η OpenHome προεπιλεγμένη συμπεριφορά είναι να μην λήξει το cookie, εκτός και αν ρητά αποσυνδεθείτε ή διαγράψετε τα cookies από τον browser σας. Για λόγους ασφαλείας να χρησιμοποιείτε αυτή την επιλογή μόνο από τον προσωπικό σας υπολογιστή στο σπίτι σας.

Ποιά προγράμματα περιήγησης είναι συμβατά με το 1992 Web;

Η 1992 Web εφαρμογή λειτουργεί σε όλες τις μεγάλες μηχανές αναζήτησης, όπως το Google Chrome, Firefox, Opera και Safari. Για την καλύτερη εμπειρία του χρήστη, συνιστούμε τη χρήση του Firefox.

Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω αποσυνδεθεί από το 1992;

Όταν συνδέεστε σε 1992, ένα cookie που δημιουργήθηκε στον υπολογιστή σας, σας επιτρέπει να παραμένετε συνδεδεμένοι στην ιστοσελίδα. Μπορείτε να αποσυνδεθείτε εάν κάνετε κλικ στο “Αποσύνδεση” στην πάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας μας.

Τι θα συμβεί αν ξεχάσω το όνομα χρήστη ή τον κωδικό πρόσβασής μου;

Μπορείτε να ανακτήσετε ένα ξεχασμένο όνομα χρήστη ή να επαναφέρετε έναν ξεχασμένο κωδικό πρόσβασης, αν κάνετε κλικ στο “Σύνδεση” στην πάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας και στο “Ξεχάσατε τον κωδικό σας;». Μετά από αυτό ελέγξετε το email σας και Ακολουθήστε τις οδηγίες στο μήνυμα.

Πώς μπορώ να επαληθεύσω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μου;

Όταν δημιουργείτε ένα λογαριασμό 1992, σας στέλνει ένα e-mail επιβεβαίωσης, όπου κάνετε κλικ σε ένα σύνδεσμο επικύρωσης για την επικύρωση στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, απαντώντας σε αυτό το email δεν επικυρώνει τη διεύθυνσή σας. Επικυρώστε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για να αποκτήσετε πρόσβαση στα χαρακτηριστικά του 1992 (δωρεάν δοκιμαστική πρόσβαση στον Σχεδιασμό on-line, αποστολή σχολίων, καταχωρήσεις σε κοινότητες, λήψη μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κοινοποίηση σχόλιων, προσωπικά μηνύματα στους φίλους σας, αλλαγή πληροφοριών στο προφίλ ή τον κωδικό πρόσβασης σας, κλπ. .). Αν κάποιος άλλος εισβαλει στο λογαριασμό σας, ενδέχεται να μην είναι σε θέση να το ασφαλήσει πάλι αν δεν επικυρώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας εκ των προτέρων. Αντιμετώπιση προβλημάτων Υπάρχουν διάφοροι τύποι των προβλημάτων επικύρωσης: Δεν Φτάνει: Ελέγξτε το φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας στο e-mail σας. Η σελίδα δεν βρέθηκε ή δεν είναι έγκυρος Κωδικός Επιβεβαίωσης: Συγκρίνετε τη διεύθυνση URL στο email σας με την επικύρωση εκείνη στη γραμμή διευθύνσεων του browser σας για να βεβαιωθείτε ότι ταιριάζουν ακριβώς. Επιπλέον, η σύνδεση στο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαλήθευσης λήγει μετά από αρκετές ημέρες. Άδεια μηνύματα: Αν η επικύρωση του email σας είναι κενή ή αλλοιωμένη, τον παροχέα του email σας ή το λογισμικό δεν υποστηρίζει την κωδικοποίηση UTF-8. Συμβουλευτείτε τον παροχέα υπηρεσιών σας ή το λογισμικό e-mail για να αλλάξετε την κωδικοποίηση UTF-8.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό μου;

Αφού έχετε συνδεθεί μπορείτε να αλλάξετε των κωδικό σας, αν κάνετε κλικ στο “Προφίλ” στην πάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας μας.

Έχω επιλέξει το 'Να με θυμάσαι', γιατί είμαι αποσυνδεμένος από την ιστοσελίδα 1992;

Μπορείτε να αποσυνδεθείκατε από το 1992 λόγω των χρονικών περιορισμών σε μια σύνδεση. Μπορείτε να συνδεθείτε μόνο μία φορά στο ίδιο χρονικό διάστημα από έναν υπολογιστή ή πρόγραμμα περιήγησης.

Πλήρωσα για την εγγραφή, αλλά εγώ ακόμα δεν έχω πρόσβαση!

Μόλις η πληρωμή για τη συνδρομή έχει κοινοποιηθεί στο σύστημά μας, η παραγγελία είναι άμεσα ορατή όταν συνδεθείτε. Συμβαίνει μερικές φορές η πληρωμή σας να απορριφθεί από το σύστημα πληρωμών μας, λόγω των προβλημάτων με την τράπεζά σας ή πιστωτικής κάρτας ή εξαιτίας κακής σύνδεσης με το διακομιστή. Μπορεί επίσης να συμβεί ότι μια συναλλαγή μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. Παρακαλούμε ελέγξτε αν το ποσό που μεταφέρθηκε από την τράπεζά σας, τα στοιχεία πιστωτικής κάρτας ή άλλη επιλογή πληρωμής. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε στο support@openhome.gr και για να ελέγξουμε την κατάσταση πληρωμής.

Σχετικά με πολλαπλές συνδέσεις: μπορεί ο καθένας χρησιμοποιώντας το λογαριασμό να δει τις πληροφορίες χρέωσης;

You can be loged in and use the 1992 online application only once at time. Only the administrator of the account will get all the info and updates about billing. So Do Not Share Your Account Information!

Προσφέρετε ειδικά προγράμματα για εκπαιδευτικούς και μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς;

Προσφέρουμε! Αν νομίζετε ότι είστε κατάλληλοι για ένα τέτοιο ειδικό πρόγραμμα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Προσφέρετε εκπτώσεις;

Από καιρό σε καιρό θα έχουμε προσφορές και προωθητικές ενέργειες σε πολλές από τις συνδρομές μας.

Μπορώ να ακυρώσω το λογαριασμό μου οποιαδήποτε στιγμή;

Μπορείτε. Φυσικά, βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το λογαριασμό σας μέχρι το τέλος της περιόδου που έχετε ήδη χρεωθεί.

Θα χρεωθώ το Φ.Π.Α.;

Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.. Ο Φ.Π.Α. θα χρεωθεί στις περιπτώσεις που προβλέπονται από τη νομοθεσία.

Πώς μπορώ να πληρώσω για ένα λογαριασμό μέλους;

Είναι εύκολο να αγοράσει στο 1992 Web συνδρομές. Μπορείτε να πληρώσετε μέσω PayPal όπου η Visa, η Mastercard, η American Express και η Discovercard γίνονται δεκτές.

Πώς να δημιουργήσω ένα λογαριασμό PayPal

Εγγραφείτε στο PayPal είναι δωρεάν και εξαιρετικά εύκολο. Επιλέξτε από τρεις τύπους λογαριασμό PayPal-Προσωπικά, Premier και Business-και εισάγετε μια διεύθυνση email, τον κωδικό πρόσβασης και μερικές ακόμα λεπτομέρειες. Θα λάβετε ένα email από το PayPal που σας ζητά να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας. Τότε είστε έτοιμοι να ψωνίσετε, να στείλετε χρήματα, και δέχεται πληρωμές μέσω PayPal. Μπορείτε να δείτε demo εδώ.

Πληρωμή, επιστροφή και πολιτική απορρήτου

Οι πληρωμές με πιστωτική κάρτα είναι ασφαλής χρησιμοποιώντας κρυπτογράφηση 256-bit AES και η επεξεργασία των πληρωμών πραγματοποιείται με ασφάλεια από τρίτους. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες δεν κρατάμε αντίγραφο των πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας στο σύστημά μας. Αν αποφασίσετε να πληρώσετε με PayPal, θα μεταφερθείτε στην ιστοσελίδα του PayPal για να εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και στη συνέχεια να επιστρέψετε στο site μας για να ολοκληρωθεί η συναλλαγή. Σημειώστε ότι αν χρησιμοποιείτε το PayPal και πληρώνετε με eCheck, θα χρειαστούν αρκετές ημέρες για την πληρωμή σας και δεν θα είστε σε θέση να έχετε πρόσβαση το λογισμικό σας μέχρι να λάβουμε τα χρήματα. Σας συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε πιστωτική κάρτα ή κάρτα με άμεση μεταφορά, έτσι ώστε να μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση στην web εφαρμογή μας. Προσφέρουμε live υποστήριξη βοήθειας. Εάν αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα συμβατότητας με το λογισμικό μας, θα κάνουμε το καλύτερo για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα. H προστασία προσωπικών δεδομένων είναι σημαντική για εμάς. Δεν θα σας στείλουμε ανεπιθύμητα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν θα μοιράσουμε τις πληροφορίες σας σε κανέναν, ποτέ.

Πώς μπορώ να δημιουργήσω ένα λογαριασμό; Πώς μπορώ να ξεκινήσω;

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό, αν κάνετε κλικ στο “Εγγραφή” στην πάνω αριστερή γωνία της ιστοσελίδας μας. Για τη δημιουργία ενός λογαριασμού, θα πρέπει να επιλέξετε έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης και ένα έγκυρο όνομα χρήστη. Μετά την δημιουργία του λογαριασμού σας, θα λάβετε μήνυμα στο e-mail που σας παρέχει πληροφορίες πως να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας, ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια έγκυρη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Πώς μπορώ να επιλέξω έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης και να είναι ο λογαριασμός μου ασφαλής;

Θα πρέπει να κρατάτε ασφαλή τη δικής σας ταυτότητας στο OpenHome (περιοχή περιορισμένης συμμετοχής, καταχωρήσεις, σχόλια κλπ). Για καλύτερη ασφάλεια στο OpenHome ο κωδικός σας πρέπει να πληρεί τις ακόλουθες απαιτήσεις:

  • 6 έως 30 χαρακτήρες.
  • Τουλάχιστον 4 διαφορετικούς χαρακτήρες.
  • Τουλάχιστον 1 αριθμό ή σύμβολο.
  • Τουλάχιστον 1 χαρακτήρα που δεν είναι ένας αριθμός.
  • Δεν βασίζεται σε όνομα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, εμφανίζεται το όνομα, ή κοινώς χρησιμοποιούμενο κωδικό πρόσβασης.

Επιλέγοντας ένα ασφαλή κωδικό πρόσβασης

Εδώ είναι μερικές οδηγίες για να σας βοηθήσουν να επιλέξετε έναν ασφαλή κωδικό πρόσβασης που μπορείτε επίσης να θυμάστε:

  • Χρησιμοποιήστε ένα συνδυασμό πεζών και κεφαλαίων γραμμάτων.
  • Χρησιμοποιήστε έναν κωδικό πρόσβασης που περιέχει πολλές λέξεις ή φράσεις, ακόμη, όχι μόνο μια λέξη.
  • Χρησιμοποιήστε το πρώτο γράμμα των λέξεων σε μια αξέχαστη πρόταση για να δημιουργήσετε τον κωδικό πρόσβασης.
  • Μην χρησιμοποιείτε έναν κωδικό πρόσβασης με βάση τις διαθέσιμες ή εύκολες πληροφορίες για εσάς, όπως το όνομά σας, την ημερομηνία γέννησης, το όνομα του κατοικίδιου ζώου, αριθμός ταυτότητας, αριθμός τηλεφώνου, αριθμός πινακίδας, ή άλλα προσωπικά, σημαντικές ημερομηνίες / αριθμούς.
  • Μην χρησιμοποιείτε τον κωδικό πρόσβασης από άλλο λογαριασμό.

Γιατί δεν μπορώ να έχω ένα συγκεκριμένο όνομα χρήστη; Μπορώ να έχω το όνομα από ένα λογαριασμό που δεν χρησιμοποιώ;

Το επιθυμητό όνομα χρήστη σας μπορεί να μην ταιριάζει στη μορφή OpenHome, μπορεί να έχει ήδη καταχωρηθεί ή μπορεί να είναι μια αποκλειστική μορφή. Ακόμη και φαινομενικά – σε εγκαταλελημένοι λογαριασμούς το όνομα χρηστών  δεν είναι διαθέσιμο αν δεν έχει διαγραφεί και καθαριστεί. Αν το όνομα χρήστη σας έχει λάθος μορφή ή υπάρχει ήδη, δημιουργήστε ένα λογαριασμό με μια παραλλαγή (όπως η προσθήκη αριθμών, επιπλέον γράμματα ή κάτω παύλες) ή τελείως διαφορετικό όνομα.

Μορφή για το Όνομα Χρήστη

  • Μέγιστο μήκος: 15 χαρακτήρες
  • Επιτρέπονται οι Χαρακτήρες:  a-z, 0-9, και _ (κάτω παύλα).
  • Δεσμευμένο: το OpenHome έχει ορισμένα δεσμευμένα προθέματα, όπως «ex_», «ext_», «lj_», και «s_», για τη χρήση του συστήματος. Αυτά τα προθέματα παράγουν ένα σφάλμα “ΣΦΑΛΜΑ: Αυτό το όνομα χρήστη δεν είναι έγκυρο. Παρακαλώ εισάγετε ένα έγκυρο όνομα χρήστη. “
  • Υπογραμμίζει: Τα ονόματα χρηστών δεν μπορούν να αρχίζουν ή να τελειώνουν με ένα χαρακτήρα υπογράμμισης, ούτε να περιέχει περισσότερα από ένα υπογραμμίζουν σε μια σειρά.

Πιθανοί λόγοι για τα μη έγκυρα ονόματα χρηστών:

  • Τα ονόματα χρηστών που περιέχουν προσβλητικά ή αλλιώς ανεπιθύμητες λέξεις
  • Καταλήψεις σε ονόματα χρηστών που μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε στο μέλλον (αλλά δεν θέλετε να δημιουργήσετε πραγματικά το λογαριασμό για λίγο ακόμα) (ουσιαστικά τοποθετώντας μια κράτηση για το όνομα)
  • Επίσημα ονόματα που χρησιμοποιηούνται (π.χ. βοήθεια, υποστήριξη, pr, πληροφορίες, πωλήσεις)
  • Επίσημη σύνταξη από το όνομα χρήστη που χρησιμοποιείται (δηλαδή αν οι OpenHome συντάκτες χρησιμοποιούν ένα πρόθεμα για να ταυτιστούν, δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόθεμα)
  • Χώροι που χρησιμοποιούνται από το όνομα χρήστη
  • Το όνομα Χρήστη να ξεκινάει, να τελειώνει ή να περιέχει ένα σύνολο συμβολοσειρών (δηλαδή “support_”, “admin_”)